در حال بارگیری...
۱۶ مرداد

نقاشی دیجیتال

 

نقاشی دیجیتال : یک سکوی تکنولوژیکی چندرسانه‌ای برای بیان در هنرهای زیباست.

 

نقاشی دیجیتال به عنوان یک شکل هنری در قرن بیست و یکم ، یک شکل هنری دو بعدی در دنیای هنر ، مقبولیت یافته‌است. با این حال، این جنبه هنرهای تجسمی ، به جای زیر کاوش، همان درجه مقبولیت جهانی را دریافت نکرده و به اشکال شناخته‌شده هنرهای زیبا مانند مجسمه‌سازی ، نقاشی ، تصویرگری و عکاسی صاحب عنوان نشد. با وجود گسترش نرم‌افزار کاربردی گرافیک برای نقاشی دیجیتال و محبوبیت گالری‌های هنر وب آثاری از نقاشان دیجیتال مشهور ، نقاشی دیجیتال در انجمن هنرهای تجسمی سنتی در بسیاری از کشورهای علاقمند به ویژه ایران بررسی می‌شود .این امر به فقدان تخصص در کاربرد گرافیکی کامپیوتر در میان نقاشان استودیوای حرفه‌ای مربوط می‌شود .اساس این متن استفاده از روش تحقیق توصیفی برای نشان دادن قابلیت‌های کامپیوتر به عنوان یک دستگاه چند رسانه‌ای برای بیان در هنرهای تجسمی است که می‌تواند توسعه ایده و افزایش ارزش‌های زیبایی‌شناختی در تمرین نقاشی استودیو را تقویت کند. روش‌های روش‌شناختی در این متن نتیجه مطالعات تجربی حقیر در ترکیب مجازی با Adobe Photoshop بود .دو تکنیک هنر دیجیتال اصلی : ” هنر عکس دیجیتال ” و تکنیک‌های ” نقاشی دیجیتال سنتی ” پایه‌های این هنر را تشکیل دادند.

در ۱۹۶۴ ، معرفی ” sketchpad ” ، اولین سیستم طراحی کامپیوتری که از نرم‌افزارهای مختلف نقاشی شامل Photopaint ، MetaCreations ، Adobe Photoshop و PaintShop Pro ، که اجازه شبیه‌سازی نقاشی روی صفحه کامپیوتر را می‌دهد ، ارایه شده‌است .همچنین کاربران از یک ماوس کامپیوتر یا یک قلم تبلت برای شبیه‌سازی اندازه‌های مختلف قلم‌مو استفاده می‌کنند ، رنگ‌ها را از پالت رنگی به عکس‌های retouch انتخاب می‌کنند، کنتراست را تنظیم می‌کنند و کنتراست را تنظیم می‌کنند. ​

مجله هنرهای زیبا و استودیورنگ

تصاویر و تاثیرات خاص آن نتیجه اغلب افزایش کیفیت تصویر عکس است. پذیرش جهانی و به رسمیت شناختن فرم‌های فاین آرت از جمله مجسمه‌سازی ، نقاشی و عکاسی به این منطقه زیر کاوش هنرهای تجسمی، علی‌رغم محبوبیت گالری‌های هنر دیجیتال در شبکه جهانی ​و گرایشات به آن از نظر این حقیر محقق شده است.

استودیو فاین آرت نقاشی‌های دیجیتال برجسته؛ شواهد مستندی برای نشان دادن این مطلب وجود دارد که برخی منتقدان در مورد اعتبار استفاده از کامپیوتر به عنوان دستگاه چند رسانه‌ای برای اجرای نقاشی در طول دوره آغازین در سال ۱۹۶۰ ، ابراز تردید کرده‌اند. براساس این فرض که هنر نقاشی را نمی توان بر روی رایانه انجام داد، تنها تصاویر گرافیکی دیجیتالی را که سطحی، بدون عمق و با ارزش هنری محدود است، تولید می‌کنند. برای بیشتر هنرمندان سنتی، هنر کامپیوتر صرفا یک صنعت تکنولوژیکی است که از نظر زیبایی و زیبایی شناختی دارای نقص است. برای به دست آوردن نتیجه کامپیوتری ، هنر برای ملاحظات تجاری ، در نظر گرفته می‌شود، در چشم‌انداز، فقدان نوآوری و کیفیت ، نمی‌تواند در هنرهای زیبا جایگاهی داشته باشد . اگرچه این شناخت به تدریج به خاطر تاثیر بر صنعت تولید انیمیشن در حال بهبود است، اما نقاشی دیجیتال به عنوان یک شکل هنری برای اجرای نقاشی‌های عملکردی و توسعه ایده به ویژه در هماهنگی رنگ در انجمن هنرهای سنتی استودیو و موسسات هنر در ایران بررسی می‌شود. از آنجا که نقاشان فاین آرت آثار هنری را خلق می‌کنند، با عموم مردم ارتباط برقرار می‌کنند. آن‌ها با دقت رنگ‌های خود را انتخاب می‌کنند و به طور هنرمندانه خود را به طرح ارزش‌های هنری برجسته خود نشان می‌دهند لذا به وسیله تکنیک‌هایی که با درک حسی عالی تجربه می‌کنند. به خلاقیت می پردازند. نقاشی‌های استودیو که دارای ارزش‌های هنری منحصر به فرد هستند

، توسط جمع کن‌ها به خوبی پشتیبانی می‌شوند زیرا آثار آن‌ها با خواسته‌های زیبایی‌شناسی آن‌ها مطابقت دارد .این امر نشان می‌دهد که نقاشان دیجیتال می‌توانند در صورتی که سیستم ارزش زیبایی‌شناسی تماشاگر با ارزش‌های هنری هنر رایانه‌ای که تولید می‌کنند ، بر مقبولیت عمومی و حمایت عمومی تاثیر بگذارند .بنابراین، امکان تغییر ادراکات منفی در مورد نقاشی‌های دیجیتال از طریق اجرای آثاری که دارای ارزش‌های زیبایی‌شناختی هستند که با مزه تماشاگران ، به ویژه منتقدان هنری ، همخوانی دارند ، امکان پذیر است . ​

 

ضروریات نقاشی دیجیتال ​

ابزارهای اصلی برای این تحقیق، کامپیوتر لپ‌تاپ و دوربین دیجیتال بودند. نقاشان دیجیتال نیازمند یک برنامه نقاشی هستند که به عنوان نرم‌افزار ویرایش تصویر با مواد نقاشی مجازی برای شبیه‌سازی نقاشی روی صفحه کامپیوتر درست مانند نقاش استودیوی سنتی استفاده می‌شود .Adobe Photoshop users. آن مجهز به brushes textured مختلف است، یک پالت متشکل از میلیون‌ها رنگ و بوم یا ساپورت ، همه در شکل مجازی ، بنابراین نقاشی می‌تواند اجرا شود. ​

مهم است توجه داشته باشید که سرعت پردازش و حافظه فیزیکی موجود یک کامپیوتر در نقاشی دیجیتال بسیار مهم است زیرا آن‌ها بر مقدار زمان فتوشاپ تاثیر زیادی می‌گذارند .برای اطمینان از ارائه سریع اثر ، یک کامپیوتر که بر روی پردازنده ۶۴ بیتی سرعت می‌گیرد کم‌تر از ۲.۲ گیگاهرتز باید با حافظه فیزیکی نصب‌شده از کم‌تر از ۳ گیگا بایت استفاده شود .

فرآیندهای نقاشی دیجیتال ​

دو تکنیک هنر دیجیتال اصلی ، ” هنر عکس دیجیتال ” و تکنیک‌های سنتی نقاشی دیجیتال برای این مطالعات تجربی بکار گرفته شدند. سبک‌های نقاشی حاصل در این مقاله نتیجه ادغام دو تکنیک بود .اثرات یک deviatio کامل را از عکس نشان می‌دهد ​

تجربه نقاشان فرانسوی قرن‌های هجدهم و نوزدهم که در تکنیک‌های فردی و سبک‌ها به نمایش گذاشته شده بودند، در مخالفت با قراردادهای وضع‌شده در نقاشی توسط استادان بزرگ رنسانس مشابه با این قضاوت‌های انتقادی بود .آثار آن‌ها توسط منتقدان روز رد شد و برخی از آن‌ها دیوانه بودند. امروزه این تکنیک و سبک‌های نقاشان فرانسوی به شکل دادن حرفه هنر فاین آرت کمک کرده‌اند .توجه به این نکته الهام‌بخش است که این تکنیک‌های نقاشی نیز پایه‌های آثار نقاشی شده در بیشتر نرم‌افزارهای ویرایش تصویر شامل فتوشاپ را تشکیل داده‌اند که کاربران برای تعیین روکش‌های مطلوب به تابلوهای دیجیتال خود بکار می‌گیرند .

 

راهکارهای بهبود اغلب با نقاشان دیجیتال همراه است.عکس دیجیتال – آرت با یک عکس digitised از یک شکل شروع می‌شود ، منظره یا یک زندگی بی‌جان که از محیط طبیعی آن گرفته می‌شود.این عکس به عنوان یک طرح الگو عمل می‌کند .عکس دیجیتال وارد نرم‌افزار ویرایش تصویر می‌شود که اثر عکاسی آن با دستکاری و تبدیل آن به یک تصویر جدید با کمک ابزارهای دیجیتال بدون معرفی عناصر تصویری جدید ، افزایش می‌یابد . ​

تکنیک نقاشی دیجیتال سنتی شبیه‌سازی سه‌پایه و تکنیک‌های نقاشی دیواری را برای ایجاد اثراتی که با نقاشی‌های استودیوی سنتی هماهنگ هستند ، توصیف می‌کند .این تکنیک با استفاده از روش استفاده از چاقو یا پالت که با استفاده از روش استفاده از قلم‌مو ، حتی با استفاده از قلم‌مو ، پالت رنگ و بوم مجازی مشخص می‌شود .این تکنیک نیازمند درک رنگ رنگ و رنگ رنگی برای رسیدن به هماهنگی رنگ است. که این شامل چهار مرحله است .در مرحله اول و دوم ، تکنیک هنر دیجیتال به کار برده شد.در مرحله سوم ، تکنیک نقاشی دیجیتال سنتی به کار گرفته شد در حالی که مرحله چهارم ترکیبی از دو تکنیک بود. ​

نتایج و بحث ​

مرحله اول : نقاشی دیجیتال هنرمند همیشه با ایجاد ترکیب‌بندی طرح طراحی می‌شود ، که به جای کشیدن ابزارهای نقاشی، یک دوربین دیجیتال برای ضبط سوژه از یک موقعیت زنده و وارد کردن وارد فتوشاپ استفاده می‌شود .این روش عکاسی هنر دیجیتال را آغاز می‌کند ، که به عنوان تصویر الگو یا طرح ترکیبی عمل می‌کند .شکل ۳ نشان می‌دهد که یک فعالیت خانگی برای تهیه غذای محلی غنایی ” Banku ” الگوی ترکیبی ترکیبی برای این مطالعه تجربی است . ​

مرحله دوم : نویسنده در این مرحله از تکنیک photoart دیجیتال ابزار فیلتر ” رنگ – داب ” را برای تبدیل تصویر اصلی به صفحات ساده بکار می‌برد .حرف تعریف برای چیز یا شخص معینی ​است.

مرحله سوم : این demanding و چالش برانگیزترین مراحل است .نیاز به انتخاب دقیق طرح رنگ مناسب و مهارت پس‌زمینه در سه‌پایه نقاشی نقاشی دیجیتال برای تنظیم دیجیتال. .انتخاب طرح رنگی در نقاشی دیجیتال نباید به عنوان یک تصمیم معمولی در نظر گرفته شود .نقاشان نیازمند ورزش خلاق برای انتقال احساسی ، روحی ، هدفی یا پیغامی مطلوب برای یک بیننده انتقادی هستند .رنگ‌ها در عکس الگو ( شکل ۳ ) تاثیری بر انتخاب طرح رنگ نداشتند .در عوض مقادیر آوایی هواپیماها و همچنین حالت جو در آشپزخانه شلوغ ، سایه رنگ‌ها را برای استفاده مشخص کرد .ابزار قلم‌مو و پالت رنگ مجازی برای معرفی عناصر رنگ جدید از این حالت ، در سطوح مختلف و سطوح جریان متفاوت برای تغییر طرح رنگ کل الگو استفاده شد .رنگ‌ها بر روی هواپیماهای مختلف به حرکت در آمدند .حتی با وجود اینکه رنگ‌ها در کاربرد juxtapositional ، کیفیت فنی chiaroscuro در هماهنگی رنگ به گونه‌ای انجام شد که رنگ مطلوب و دمای اتاق را به تصویر بکشد. ابزار مخلوط ، که ابزار smudge در فتوشاپ است ، این امکان را فراهم می‌آورد .در نقاط قوت مختلف برای هماهنگ‌سازی مقادیر رنگی عناصر رنگ استفاده شد .ابزار تمبر کلون گاهی در سطوح مختلف opacity و جریان به کار گرفته می‌شد تا اثرات تصادفی را تکرار کند .با این رویکردها ، نویسنده توانست طرح رنگ خود را کاملا با طرح عکس الگو نشان دهد. ​

مرحله ۴ : این آخرین مرحله از فرایندهای نقاشی بود .فعالیت این ابزار لکه به ترکیب رنگ‌های کنار هم ادامه داد چون در تمرین نقاشی استودیوی سنتی برای ایجاد رنگ‌های میانی تصادفی برای harmonising رنگ در کنار هم مرتبط بود .قدرت smudging بین ۵۰ تا ۸۰ درصد متغیر بود .با پیشرفت ترکیب ، ترکیب‌بندی اصلاح شد و حالت هوای گرم آشپزخانه را نشان داد. ​

موضوعاتی که می‌خواهند پیش از انجام کاره‌ای نهایی در بوم ثبت شوند. یکی از اجزای اصلی Adobe Photoshop حضور ابزارهای فیلتراسیون به عمد برای شبیه‌سازی متنوع و خلق آثار جذاب است .از یک نقاشی ، نویسنده می‌تواند از این ابزارها برای توسعه ایده‌های سبکی چندگانه استفاده کند ، بدون هیچ هزینه‌ای در مورد ورودی‌های مادی و انتخاب موثرترین اثر به عنوان کار کارش .نقاشان سه‌پایه نیز می‌توانند این ابزارها را به منظور توسعه ایده‌های خلاقانه و تکرار آن‌ها بر روی بوم فیزیکی بدون در نظر گرفتن فعالیت دشوار توسعه آن‌ها بر روی بوم نقاشی جداگانه ، بررسی کنند .اثرات نقاشی مانند pointillism ، موزاییک ، impasto ، آبرنگ، collage ماسه ، اثر موج ، cubism و غیره .تعداد کمی از آنچه که از فتوشاپ ایجاد می‌شود .شکل‌های ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲ برخی از این اثرات را با استفاده از ابزارهای فیلتراسیون در یک نقاشی دیجیتال منفرد شبیه‌سازی می‌کنند . ​

اثر آبرنگ

ابزار آبرنگ یکی از ابزارهای هنری زیر منوی فیلتر است .کلیک روی watercolour ، دیالوگ باکس watercolour را باز خواهد کرد .دیالوگ باکس watercolour به سه اسلایدر برای تنظیم جزئیات برس ، شدت سایه و بافت مجهز است .این درجه سازگاری است که نتیجه خلاقیت را تعیین می‌کند .این نتیجه به رنگ هماهنگی در نقاشی دیجیتال اصلی وابسته است . ​

اثر موج ​

آثار تولید شده روی سکوی چندرسانه‌ای به عنوان محصولات هنری به پایان رسیده می‌توانند به عنوان مبنایی برای توسعه ایده در نقاشی نقاشی استودیو به ویژه برای نقاشان که استفاده از واسطه‌های سنتی در نقاشی را گرامی می‌دارند ، خدمت کنند .نقاشان اغلب مطالعات تجربی را برای hatch و سبک‌ها به پروژه انجام می‌دهند . ​

نقاشی نقطه نقطه ​

گزینه pixelate تحت منوی فیلتر دارای ابزار pointillize برای ایجاد سلول‌های رنگ در نقاشی دیجیتال براساس طرح رنگ در اصل است . ​

نقاشی دیجیتال .دیالوگ باکس pointillize ، اسلایدر اندازه سلول را نشان می‌دهد ، که اندازه سلول‌های رنگ را از چپ به راست تغییر می‌دهد . ​

اثر موزاییک ​

ابزار موزاییک بخشی از ابزارهای pixelate است .این کار به همان روشی که ابزار pointillize است تاثیر می‌گذارد .سلول‌های اثر موزاییک ، برخلاف ماهیت blub اثر pointillize ، چند ضلعی هستند . اثر خلاقانه آن به تغییرات در طرح رنگی نقاشی دیجیتالی اصلی وابسته است . ​

اثر پراکندگی​

ابزار ترشح یکی از ابزارهای ضربه پوستی زیر منوی فیلتر است . ​ ​جعبه گفتگو آن با اسپیکرادیوس و لغزنده های صاف و مجهز است که زمانی که رنگ ها را در رنگ های مختلف تنظیم می کنند، براساس رنگ رنگی رنگ اصلی دیجیتال طراحی شده است.

​اثر ترکیب ماسه

فتوشاپ هیچ ابزار فیلتراسیون واحدی برای استفاده از ماسه شنی ندارد .با این حال ، ترکیبی از ” craquelure ” ، ” texturizer ” و ابزارهای ” موج اقیانوس ” منجر به این تاثیر خواهند شد.این فرآیند با craquelure آغاز می‌شود که یکی از ابزارهای فیلتر بافت است .این ابزار یک اثر ترک را شبیه‌سازی می‌کند که با تنظیم فاصله ترک ، عمق ترک و لغزنده brightness ترک بدست می‌آید .این همراه با texturizer است که یک ابزار فیلتر بافت نیز هست .این ابزار یک بافت ماسه سنگی را اضافه می‌کند تا با craquelure ترکیب شود .درجه زبری ماسه می‌تواند با تنظیم sliders مقیاس و relief به دست آید .موج اقیانوس یکی از ابزارهای تحریف برای تقویت بزرگی اثر موج به عنوان اندازه موج و اسلایدر بزرگی است .این ترکیب خلاقانه با ابزارهای بافت برای بیرون آوردن اثر ترکیب ماسه ترکیب می‌شود . ​

توصیه ​

هر هنرمندی الهام‌بخش امیدوار است که کامپیوتر را برای نقاشی به دست آورد باید با مشخصات صحیح ، کامپیوتر را به دست آورد .برای اطمینان از ارائه صاف اثر با ابزارهای فیلتراسیون ، یک کامپیوتر که بر روی پردازنده ۶۴ بیتی سرعت می‌گیرد کم‌تر از ۲.۲ گیگاهرتز باید با حافظه فیزیکی نصب‌شده از ۲ گیگا بایت استفاده شود .دوم ، او باید با اصول اساسی در مخلوط رنگ رنگدانه و دانش درباره مد رنگ و مدل‌ها در گرافیک کامپیوتری آشنا باشد . ​

به علاوه ، نقاشان باید در انتخاب رنگ‌ها ، به دلیل قابلیت ترکیب تکنیک‌های سنتی نقاشی و سبک‌ها مانند pointillism ، impasto ، watercolour و.. .به طور کلی اصالت ، خلاقیت و هویت افزایش می‌یابد .این به وضوح کمک می‌کند که کنجکاوی تماشاگران را جلب کند ، علاقه آن‌ها را تحریک کند و به تدریج ارزش مردم را در نقاشی دیجیتال افزایش دهد .نقاشان دیجیتال باید برای تولید نتایج کار کنند که نباید متفاوت از سه‌پایه نقاشی باشد . ​

در پایان در خصوص نرم‌افزار ویرایش تصویر Adobe Photoshop برای نقاشی دیجیتال برخی از روش‌های تکنیکی اساسی را که می‌تواند به عنوان یکسکوی ساخت برای نقاشان دیجیتال آینده‌نگر .این با استفاده از دو تکنیک اصلی ” تکنیک هنر دیجیتال ” و ” تکنیک سنتی نقاشی دیجیتال ” محقق شده‌است .با تأمل از تاثیر بصری نقاشی‌ها بر حسب هماهنگی رنگ ، هماهنگی و تاثیرات بافتی ، یکی از آن‌ها وسوسه می‌شود که نقاشی‌ها را در این مقاله به عنوان نقاشی سه‌پایه که در نرم‌افزار کاربردی گرافیکی اسکن شده و ارتقا داده شده‌اند ، وسوسه کند .به طور واضح ، به این دلیل که نقاشی‌های پایان یافته نشان می‌دهند که شباهت .نقاش دیجیتال ممکن است با تکنیک‌ها و واسطه‌ها ، در مقایسه با یک نقاش سنتی ، به ویژه در مورد تفاوت‌های سطح و فقدان فیزیکی ، محدود شود .با این حال ، از همه مهم‌تر ، مزیت توانایی برای باز کردن و باز گرداندن ضربه‌های اعمالی به کار می‌رود .نقاش دیجیتال نیز چندین ابزار در اختیار دارد که در دسترس نقاش سنتی نیست .پالت مجازی برای مثال شامل میلیون‌ها رنگ رنگی است که انتخاب می‌کنند.او همچنین توانایی به دست آوردن هر اندازه کرباس روی آن را دارد .به علاوه ، ” فیلتر تاثیر ” فتوشاپ باعث می‌شود که صدها اثر هنری به دست آید که در نقاشی استودیو امکان پذیر نیست .نقاشان استودیو که با acrylics راحت نیستند و همچنین از واکنش‌های آلرژیک نسبت به پسته وحشی رنج می‌برند ، یک حلال بزرگ برای روغن ، حالا می‌تواند از زمانی که دستگاه چند رسانه‌ای کامپیوتر جایگزین مثبتی برای اکتشاف هنری ارائه می‌دهد ، از این کار خودداری کند .کسانی که هنوز بوم فیزیکی را به عنوان یگانه حامل ایده‌های هنری پیدا می‌کنند ، نتایج colouristic را روی صفحه کامپیوتر به عنوان مدل‌هایی برای انتقال به بوم فیزیکی پیدا می‌کنند .در این مورد، نقاشی دیجیتال وسیله‌ای برای تمرین موفق استودیو خواهد شد .رایانه بدون شک پویاترین ابزار کاری برای تحلیل و حل مشکلات در تمام زمینه‌های تلاش است .نقاش حرفه‌ای نمی‌تواند بدون بررسی توانمندی‌های خود برای افزایش خروجی خود در دانشگاه و مطب حرفه‌ای ، در این رابطه شرکت کند .برای کامپیوتر که به طور گسترده به عنوان یکی از ابزارهای بیان هنری پذیرفته می‌شود ، هر نوع مانع که مانع پذیرش آن شود، به ویژه در زمینه زیبایی‌شناسی ، باید از طریق جابجایی خلاق دستگاه برطرف شود . ​